Cel ogólny szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktywnymi technikami sprzedaży oraz dostarczenie wiedzy i umożliwienie nabycia umiejętności potrzebnych przy prowadzeniu negocjacji
Cele szczegółowe:
Po zakończeniu warsztatów uczestnik:
- będzie potrafił pozytywnie nastawić się do wykonywanych zadań.
- będzie znał rolę percepcji interpersonalnej w procesie sprzedaży.
- będzie stosował argumenty korzyściami podczas rozmowy handlowej.
- będzie potrafił umiejętnie słuchać w trakcie ustaleń z klientem.
- umiejętnie poprowadzi rozmowę telefoniczną z klientem.
- skutecznie poradzi sobie z obiekcjami.
- poradzi sobie ze stresem podczas rozmów negocjacyjnych.
- będzie potrafił umiejętnie wpływać na klientów wykorzystując zasady oddziaływania na ludzi i otoczenie.
Czas trwania szkolenia: 8 godzin
Ramowy program szkolenia
- Własne nastawienia
- Percepcja interpersonalna
- Komunikacja
- Metody wywierania wpływu na ludzi