Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji pracowników ułatwiających sprawne realizowanie zadań oraz zwiększenie umiejętności w zakresie psychologicznych i wizerunkowych aspektów wykonywania pracy w sekretariacie. Wzbogacenie wiedzy i umiejętności komunikacyjnych niezbędnych podczas bezpośrednich interakcji z ludźmi.
Cele szczegółowe:
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:
- Wywierać pozytywne wrażenie, dbając o profesjonalny wizerunek firmy.
- Umiejętnie korzystać z technik komunikacyjnych w warunkach rozmowy bezpośredniej lub telefonicznej z petentem lub klientem wewnętrznym (inni pracownicy).
- Sprawnie obsługiwać urządzenia biurowe oraz archiwizować dokumentację.
- Umiejętnie udzielać informacji zwrotnej.
- Rozpoznawać i skutecznie radzić sobie z trudnym klientem.
- Dopasować się do klienta w relacji komunikacyjnej i osiągnąć kompromis.
- Sprawnie zarządzać czasem.
- Asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych mając na uwadze efektywność pracy firmy.
- Analizować trudne sytuacje w pracy, konstruktywnie reagować na stres z tym związany.
Czas trwania szkolenia: 16 godzin
Ramowy program szkolenia
500 PLN
za szkolenie dla 1 osoby
- Asystentka – sekretarka – profil stanowiska
- Przygotowanie przestrzenne stanowiska
- Struktura organizacyjna i wynikające z niej zadania
- Obsługa urządzeń biurowych
- Łączność i komunikacja – obsługa urządzeń
- Przyjmowanie interesantów i udzielanie im niezbędnych informacji
- Dokumentacja w pracy biurowej
- Organizacja pracy własnej i zarządzanie czasem
- Kultura zawodu – etykieta, komunikacja interpersonalna i autoprezentacja
- Radzenie sobie z trudnym klientem / petentem
- Jak efektywnie redukować stres