OBSŁUGA SEKRETARIATU

OBSŁUGA SEKRETARIATUCel ogólny:

Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji pracowników ułatwiających sprawne realizowanie zadań oraz zwiększenie umiejętności w zakresie psychologicznych i wizerunkowych aspektów wykonywania pracy w sekretariacie. Wzbogacenie wiedzy i umiejętności komunikacyjnych niezbędnych podczas bezpośrednich interakcji z ludźmi.

 

Cele szczegółowe:

Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:

  1. Wywierać pozytywne wrażenie, dbając o profesjonalny wizerunek firmy.
  2. Umiejętnie korzystać z technik komunikacyjnych w warunkach rozmowy bezpośredniej lub telefonicznej z petentem lub klientem wewnętrznym (inni pracownicy).
  3. Sprawnie obsługiwać urządzenia biurowe oraz archiwizować dokumentację.
  4. Umiejętnie udzielać informacji zwrotnej.
  5. Rozpoznawać i skutecznie radzić sobie z trudnym klientem.
  6. Dopasować się do klienta w relacji komunikacyjnej i osiągnąć kompromis.
  7. Sprawnie zarządzać czasem.
  8. Asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych mając na uwadze efektywność pracy firmy.
  9. Analizować trudne sytuacje w pracy, konstruktywnie reagować na stres z tym związany.

Czas trwania szkolenia: 16 godzin

 

Ramowy program szkolenia
500 PLN
za szkolenie dla 1 osoby
  • Asystentka – sekretarka – profil stanowiska
  • Przygotowanie przestrzenne stanowiska
  • Struktura organizacyjna i wynikające z niej zadania
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Łączność i komunikacja – obsługa urządzeń
  • Przyjmowanie interesantów i udzielanie im niezbędnych informacji
  • Dokumentacja w pracy biurowej
  • Organizacja pracy własnej i zarządzanie czasem
  • Kultura zawodu – etykieta, komunikacja interpersonalna i autoprezentacja
  • Radzenie sobie z trudnym klientem / petentem
  • Jak efektywnie redukować stres