WYBRANE TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI

Cel ogólny szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktywnymi technikami sprzedaży oraz dostarczenie wiedzy i umożliwienie nabycia umiejętności potrzebnych przy prowadzeniu negocjacji

Cele szczegółowe:

Po zakończeniu warsztatów uczestnik:

  1. będzie potrafił pozytywnie nastawić się do wykonywanych zadań.
  2. będzie znał rolę percepcji interpersonalnej w procesie sprzedaży.
  3. będzie stosował argumenty korzyściami podczas rozmowy handlowej.
  4. będzie potrafił umiejętnie słuchać w trakcie ustaleń z klientem.
  5. umiejętnie poprowadzi rozmowę telefoniczną z klientem.
  6. skutecznie poradzi sobie z obiekcjami.
  7. poradzi sobie ze stresem podczas rozmów negocjacyjnych.
  8. będzie potrafił umiejętnie wpływać na klientów wykorzystując zasady oddziaływania na ludzi i otoczenie.

 

Czas trwania szkolenia: 8 godzin

 

Ramowy program szkolenia

  • Własne nastawienia
  • Percepcja interpersonalna
  • Komunikacja
  • Metody wywierania wpływu na ludzi